نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آنفولانزا سرد است یک علامت خاص برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی نیست، به عنوان همچنین در جمعیت عمومی با سهولت رخ می دهد. با این حال، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی هستند بیشتر احتمال ابتلا به عفونت سرد و آنفولانزا بیماری های مرتبط.

چه چیزی باعث بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی داشتن آنفولانزا سرد؟

تعدادی از شرایط برنامه رژیم غذایی ناسالم به عوارض مربوط به کلیه می تواند این مشکل شود.

برای جلوگیری از مالیات بر کلیه، بیماران همیشه باید به دنبال یک برنامه رژیم غذایی محدود. در این مورد، بیماران هستند احتمال بیشتری برای مصرف کالری کافی و پروتئین است که می تواند ظرفیت ایمنی از بیماران کاهش دهد، و در نتیجه به آنفولانزا سرد به راحتی.

هنگامی که غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون کلیه ذاتا آسیب دیده است مقدار زیادی از پروتئین و برخی از مواد مغذی دیگر ممکن است به ادرار نشت. به معنای نشت پروتئین ایمونوگلوبولین از دست دادن، به طوری که بیماران در معرض خطر عفونت سرد و آنفولانزا.

برای مبارزه با عوارض مختلف از نارسایی کلیوی، بیماران نیاز به انواع داروها، در حالی که آنفولانزا سرد فقط یک عارضه جانبی شایع این داروها است.

علاوه بر این، رویداد های مربوط به دیابت علت دیگری است. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ناشی از نفروپاتی دیابتی، قند خون بیش از حد می تواند سلول های سفید خون را حفظ به انجام کار خود را به طور معمول. سپس، سیستم ایمنی غیر طبیعی می تواند به سرد شود.

درمان برای مدیریت آنفولانزا سرد در نارسایی کلیه

انواع مختلفی از داروها که می تواند کمک به درمان آنفلوانزا سرد در تمام داروخانه ها، اما بیماران کلیوی می تواند این داروها بدون هدایت پزشکان استفاده نمی وجود دارد. برای پیدا کردن که مواد مخدر برای شما مناسب است، شما می توانید یک قرار ملاقات آنلاین به دکتر اینجا مشورت کنند.

اگر می خواهید برای جلوگیری از به طور موثر سرد، شما همچنین باید برخی از اقدامات موثر برای بهبود عملکرد کلیه ها و روش های درمانی سیستم ایمنی بدن را. بنابراین شما می توانید مردم را به عنوان سالم زندگی می کنند. لطفا دریغ نکنید به اقدام در حال حاضر.

http://enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/1876.html





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیه، علائم مزمن نارسایی کلیه و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: